Detail pozice

Specialista/ka zákaznického centra O2. První měsíc 34.000,-!

Potřeboval/a jsi někdy pomoct s jakýmkoli požadavkem? Na poště, u operátora, v bance..?
To je přesně to, co děláme i my…bavíme se s našimi zákazníky. Pojď se s námi podílet na tom, jak má zákaznické řešení vypadat!

Nástup: 1.10., nebo později
Pracovní doba: 2 směny (8-16:30h., 10:30-19h.)
Mzda:
• První měsíc si odneseš 34.000 a jak je to možné?
Fixní základ je 23.000 Kč a k němu dostaneš nástupní bonus 11.000 Kč
• Pak je to o provizích, v průměru si můžeš vydělat navíc klidně 35.000 Kč až 45.000 Kč

Co tě s námi čeká?

• Zázemí – pracovat budeš v zákaznickém centru O2 v Ostravě, odkud budeš denně telefonicky komunikovat se zákazníky O2
• Péče a prodej - požadavky řešíme v příchozích i odchozích hovorech, po chatu, messengeru i dalšími komunikačními kanály
• Karierní růst – posunout se můžeš na pozici junior teamleader, teamleader nebo třeba trenér

Bez čeho se neobejdeš?

• Komunikace - nebojíš se mluvit
• Spolupráce - baví tě práce v týmu
• Pozitivního přístupu a chuti do práce - to, že to zatím neumíš nám nevadí, naučíme tě to

Zaujali jsme tě a chceš do toho jít s námi? Tak super! Pošli nám svůj životopis a budu se moc těšit, až se potkáme.

Benefity pro tebe:

• už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu
• každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon
• 18 000 benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
• body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy
• Multisport karta – nejlepší vstupenka do wellness a fitka
• 5 týdnů dovolené pro odpočinek
• příspěvek na stravné ve výši 75 Kč na den
• benzín nebo nafta u Shell za skvělou cenu díky slevové Shell kartě

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Lucie Mamicová
Nastavení cookies