Detail pozice

Produktový a propoziční specialista - Fixní služby (m/ž)

Segmentový marketing je alfou a omegou komerčních aktivit O2. Přímo odpovídá za výnosy v segmentech podnikatelů, firem a korporací, vytváří a uvádí v život nové propozice. Detailně zná naše zákazníky, jejich chování, generuje nápady a monetizuje jejich potenciál. Sleduje světové i národní trendy v telekomunikacích a životním cyklu firemních zákazníků, zjednodušuje jim život, inspiruje je a baví je našimi službami.

Pomozte našim zákazníkům objevovat možnosti komunikace, datových služeb a digitálních technologií. Hledáme Produktového a propozičního specialistu odpovědného za přípravu propozic určenou korporátním zákazníkům.

Vaše budoucí práce:

• kompletní zodpovědnost za jasně vymezenou část P&L segmentu - za ideu, přípravu a dodání daných komerčních aktivit i za jejich obhajobu na úrovni TOP managementu
• sledování nových trendů, technologií, inovací i konkurence v oblasti nabídek B2B zákazníků na trhu
• velmi dobrá znalost svých zákazníků, schopnost porozumět jejich chování a potřebám a umět vyhodnotit a identifikovat potenciál pro rozvoj svěřené oblasti
• pravidelné analyzování vstupních dat a tvorba zadání pro upgrade stávajících/budoucích produktů
• proaktivní navrhování komerčních aktivit a následné řízení jejich implementace, včetně definice parametrů služby a zajištění připravenosti prodejních kanálů (distribuce, trénink, provize)
• vytvoření všech "Go To Market" u projektů (prodejní prezentace, aj.), tvorba plánů prodeje a kampaní na jejich podporu
• ve spolupráci s finančními specialisty vyhodnocování potenciálů marketingových a prodejních aktivit z hlediska generovaných výnosů a souvisejících nákladů. Spolupráce na kalkulacích ziskovosti, a odhadování a vyhodnocování rizik a dopadů, zodpovědnost za celkovou performance
• účast na poradách partnerů a na projektových schůzkách
• "Mystery shopping" či náslechy (ověřování GTM v praxi u prodejců/v kanálech/segmentech)
• aktivní spolupráce s dalšími týmy – marketingová komunikace, produktový development, hardware tým, customer value management a prodejní týmy

Co u Vás hledáme:

• ideální jsou zkušenosti z obchodu, marketingu , ale podmínkou to není, nadšení pro věc má pro nás větší hodnotu
• oceníme předchozí zkušenosti s tvorbou marketingových propozic/kampaní a s jejich implementací
• výhodou bude, pokud máte zkušenosti z B2B prodeje nebo produktového managementu
• práce Vám bude sedět, pokud:
- jste komunikativní a asertivní, abyste si obhájil/a vlastní nápady a projekty, a máte vyjednávací schopnosti potřebné k dosažení dohody s partnery (peery na straně sales, produkt, technology, procesy)
- máte silné komerční uvažování, zaměřené na hodnotu a zkušenosti s řízením hodnoty zákazníků , nechybí Vám analytické myšlení pro jasné definování závěrů a priorit
- jste samostatný/ná, jelikož si budete sami organizovat vlastní práci, budete vlastníkem své agendy a své nápady budete Vy osobně prezentovat boardu
 • ke své práci občas využijete i angličtinu, proto je důležité mít její aktivní znalost 

Co pro Vás máme my:

Mezi naše nejoblíbenější benefity patří:
• příspěvek na pracovní mobilní telefon dle vlastního výběru až do výše 18 000 Kč
• cafeterie 18 000 bodů
• stravenkový paušál 75 Kč/odpracovaný den
• 25 dnů dovolené
• 3 dny sick day
• zaměstnanecký tarif (neomezená data, volání, sms)
• zvýhodněná O2 TV a domácí internet
• zvýhodněné jazykové kurzy

O2 nabízí širokou škálu dalších benefitů. Seznam všech benefitů najdete na: https://kariera.o2.cz/benefity

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Lucie Bráníková
Nastavení cookies