Detail pozice

Konzultant/ka zákaznického centra O2 - nástup 1.7.2022

Potřeboval/a jsi někdy pomoct s jakýmkoli požadavkem? Na poště, u operátora, v bance..?
To je přesně to, co děláme i my…bavíme se s našimi zákazníky. Pojď se s námi podílet na tom, jak má zákaznické řešení vypadat!

Nástup: 1.6., nebo později
Pracovní doba: 2 směny (8-16:30h., 10:30-19h.)
Mzda:
• se základem 20 000 Kč můžeš počítat vždy
• pak je to o provizích, v průměru si můžeš vydělat navíc klidně 30 000 Kč až 40 000 Kč
• první měsíc je to ale jinak, dostaneš 31 000 Kč, rádi tě totiž podpoříme bonusem za docházku

Co tě s námi čeká?

• tvoje zázemí bude v zákaznickém centru, odkud budeš denně telefonicky komunikovat se zákazníky O2
• požadavky řešíme v příchozích i odchozích hovorech, po chatu, messengeru i dalšími komunikačními kanály
• pokud chceš dál kariérně růst i na jiné pozice, podpoříme tě

Bez čeho to nejde?

• komunikace - nebojíš se mluvit
• spolupráce - baví tě práce v týmu
• znalosti - to, že to zatím neumíš nám nevadí, školení a zaučení ti zajistíme

Zaujali jsme tě a chceš do toho jít s námi? Tak super! Pošli nám svůj životopis a budu se moc těšit, až se potkáme.

Benefity pro tebe:

• už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu
• každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon
• 18 000 benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
• body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy
• Multisport karta – nejlepší vstupenka do wellness a fitka
• 5 týdnů dovolené pro odpočinek
• příspěvek na stravné ve výši 75 Kč na den
• benzín nebo nafta u Shell za skvělou cenu díky slevové Shell kartě

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Klára Kamasová
Nastavení cookies