Detail pozice

Digital Performance Expert O2 TV (m/ž)

Hledáme zkušeného on-line marketéra, kterého by bavilo pomáhat komunikovat všechny výhody naší digitální televize O2 TV. Někoho, kdo se nezalekne velkých výzev, je zapálený pro online i vše kolem něj. Někoho, kdo se dokáže poučit z chyb, s chladnou hlavou obhájit své kroky a chce mít jasně stanovené cíle i očekávání. Pokud jsi sportovní/fotbalový fanoušek, určitě je to plus. Protože naše O2 TV je hodně i o sportu.

Vidíš se v tom? Tak se seznam s naším týmem:

V čele Online týmu stojí Andy, tvoji nejbližší kolegové budou Věrka, Pája, Kuba a Jakub.

Tím ale výčet nekončí. Máme vlastní social tým, datové a webové analytiky, grafiky a e-mailového specialistu. Se všemi budeš v úzkém kontaktu a umožní ti realizovat tvé nápady. Navíc, rádi spolu trávíme čas i mimo práci a to nejen u piva, ale třeba i na hřišti.

Krom lidí budeš pracovat i s mnoha nástroji:

Výkon kampaní a webu sledujeme v Adobe Analytics a PowerBI. Abychom věděli, co se děje v kampaních, vyplatí se mít i přehled v Skliku, Google Ads, Business Manageru. A pak tu je Exponea, díky které můžeme personalizovat nejen obsah na webu, ale i kampaní.

Nemáš s některým z těchto nástrojů zkušenost? Nevadí, budeš mít vedle sebe silný tým, který tě vším provede.

Co budeš mít na starosti:

• Online komunikace a prodeje produktu O2 TV (o2.cz/osobni/televize)
• Přípravu akvizičních a care kampaní v aplikaci Moje O2
• Zadávání a strategie e-mailingové akviziční a care komunikace
• Plnění jasně daných předem stanovených prodejních cílů
• Přípravu, řízení a vyhodnocování online kampaní   
• Budeš řídit grafiky a externí mediální agenturu, která pro nás připravuje SEM, mediální plány a kreativu.  
• Sám/sama navrhovat, co by se dalo v Online dělat lépe
• Ladit webové stránky svých produktů a zlepšovat tak ve spolupráci s UX týmem zkušenost našich zákazníků.
• Spolupracovat s ostatními kolegy v digitálním týmu na automatizaci kampaní a prodejích přes social media.

CO U TEBE HLEDÁME:

• Máš aspoň 3 roky zkušenost s vedením online performance kampaní. Silný základ z mediální agentury je rozhodně výhoda.
• Baví tě čísla, prodej, posouvat dál hranice výkonnostní kampaně a jen tak něco tě nerozhází.
• Máš v malíku Google Ads, Sklik a Business Manager.
• Dokážeš analyzovat. Víš, že „co neměříme, neděláme“ a máš zkušenost s analytickými nástroji jako je Google Analytics/Adobe Analytics a Power BI (výhodou).
• Jsi komunikativní a nebojíš se říct svůj názor.
• Pokud se vyznáš i ve sportu a baví tě i jeho sledování, je to určitě výhoda pro tebe i pro nás

CO PRO TEBE MÁME MY:

Mezi naše nejoblíbenější benefity patří příspěvek na pracovní mobilní telefon dle vlastního výběru až do výše 7 200 Kč nebo cafeterie s 18 000 body.

O2 ale nabízí širokou škálu dalších benefitů, od zvýhodněné O2 TV a domácího internetu, jazykových kurzů, nebo příspěvek na připojištění až po stravenky, 25 dnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.

Seznam všech benefitů najdete zde: https://od.o2.cz/prehled-benefitu

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Zora Válová
Za Brumlovkou 2
140 22  Praha-Michle
Česká republika