Detail pozice

Product Owner/Team Leader Digital Processes (m/ž)

Se svým týmem 7 lidí budeš řešit digitalizaci interních i zákaznických procesů spojených s webovou samoobsluhou a aplikací Moje O2. Ve Tvé odpovědnosti bude i design zákaznické dokumentace a notifikací. Dohlídneš, že se budou implementovat pouze ty správné požadavky, které navíc musí být jednoduché a srozumitelné pro zákazníky.

V praxi to znamená, že budeš:

• Připravovat roadmapu nových funkcí a vylepšení a prioritizovat v ní jednotlivé aktivity.
• Mít rozmyšlené, co nová funkce zákazníkům přinese, jak bude vypadat zákaznická cesta a dobře to vysvětlíš kolegům v agilním týmu, kteří Ti pomohou to celé zrealizovat
• Permanentně odlaďovat design interní dokumentace a notifikací na základě zákaznické zpětné vazby
• Dohlížet na to, že vše funguje, jak má z pohledu spolehlivosti, rychlosti odezev … a s kolegy z IT ladit celou architekturu s ohledem na budoucí růst
• Připravovat zlepšení možností cílené komunikace v rámci notifikací, aby zákazník dostával relevantní zprávy ve správném čase a situaci (personalizace, scénáře, automatizace scénářů)
• Navrhovat a realizovat efektivní propojení s dalšími O2 aplikacemi pro maximalizaci benefitů – zvýšení relevance a monetizaci
• Navrhovat úpravy procesů, když uvidíš, že produkty nebo procesy se nám nepřehledně „špagetí“
• Aktivně spolupracovat s celým týmem Moje O2, kolegy z marketingu nebo s produktovými specialisty, kteří s Tebou budou řešit jednotlivé požadavky

Na co se můžeš těšit:

• Můžeš výrazně ovlivnit způsob, jakým zákazníci s O2 interagují
• Můžeš dodat rychle zásadní zlepšení a dostat aplikaci na pozici nejoblíbenějšího prodejního/obslužného kanálu
• Na práci v agilním týmu, kde všichni pracují společně a dýchají pro stejný cíl
• Na ambiciózní cíle a správné výzvy
• Na digitální tým, kde se respektujeme, pomáháme si a právě i sami si výzvy dáváme a baví nás to

Co u Tebe hledáme:

• Zkušenost s vedením lidí
• Mít zkušenosti se zákaznickou komunikací, návrhem procesů, případně i vývojem aplikací
• Nemusíš být zrovna vývojář, ale „srdcař/ka“, který se zajímá a má rozhled
• Mít koordinační schopnosti a zkušenosti s řízením projektů a týmů
• Měl bys být schopen/na se rychle se zorientovat v novém prostředí a případně i tématu
• Mluvit tak trochu IT řečí, abys byl/a IT kolegům správným parťákem
• Obecně se orientovat v digitálním prostředí – mít znalosti e-commerce, UX a chápat hlavní páky, které vedou k co nejlepšímu výsledku
• Používat zdravý selský rozum a proaktivně navrhovat efektivní zlepšení ve svěřené oblasti (i mimo ni, přesah je fajn)
• Znalost telco služeb je výhodou, ale není podmínkou
• Mít plynulou angličtinu, přeci jen občas je nutné komunikovat s business partnery mimo český rybníček a taky aplikace by měla mít anglickou verzi

Co pro Tebe máme my:

Mezi naše nejoblíbenější benefity patří příspěvek na pracovní mobilní telefon dle vlastního výběru až do výše 7 200 Kč nebo cafeterie s 18 000 body.

O2 ale nabízí širokou škálu dalších benefitů, od zvýhodněné O2 TV a domácího internetu, jazykových kurzů, nebo příspěvek na připojištění až po stravenky, 25 dnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.

Seznam všech benefitů najdete na zde: https://od.o2.cz/prehled-benefitu

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Silvia Trnovská