Do týmu Plánování a řízení provozu call center hledáme novou posilu plnou nápadů a energie.
Jsme tým, který se primárně stará o chod call center jak po technické stránce tak po stránce predikování provozu, kapacit a jejich plánování. Vystihuje nás rozvoj technologie a v neposlední řadě také digitalizace a automatizace zákaznických interakcí.
Voicebot
✔ Rozvoj Voicebot technologie v rámci technologie call center (implementace, integrace, reporting...)
✔ Hledání efektivních příležitostí pro využití této technologie v rámci zákaznických interakcí
✔ Koordinace aktivit "maticového týmu" při hledání a tvorbě nových příležitostí pro digitalizaci interakcí
✔ Práce s flow designerem (IBM Watson) při vytváření automatizovaných hlasových scénářů a následně jejich vyhodnocování a další rozvoj
✔ Spolupráce s dodavateli a kolegy při implementaci do současných technologií (IVR, Routing, ReDat, Chatbot...)
ReDat
✔ Analýza hlasových přepisů
✔ Sestavování dotazů pro automatickou kategorizaci hovorů na základě jejich obsahu
✔ Rozvoj a částečná konfigurace nahrávacího systému
✔ Spolupráce na řešení incidentů
✔ Odpovědnost za řízení přístupů do systému a podpora uživatelů
✔ Nadšení a otevřenou hlavu
✔ Analytické myšlení a koordinační schopnosti
✔ Samostatnost
✔ Flexibilitu
✔ Zkušenost s digitalizací/automatizací procesů/interakcí
✔ MS Excel potřebujeme na pokročilé úrovni
✔ Vaší výhodou bude zkušenost se zpracováváním dat v DB Access, Oracle a také práce se systémy ReDat a IBM Watson
Mezi naše nejoblíbenější benefity patří příspěvek na pracovní mobilní telefon dle vlastního výběru až do výše 7 200 Kč, nebo cafeterie s 18 000 body.
O2 ale nabízí širokou škálu dalších benefitů, od zvýhodněné O2 TV a domácího internetu, jazykových kurzů, nebo příspěvek na připojištění až po stravenky, 25 dnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
Seznam všech benefitů najdete na zde: https://od.o2.cz/prehled-benefitu