Detail pozice

Asistent/ka

Máte praxi z call centra nebo jinou zkušenost jako telefonista/ka a chcete se stát součástí úspěšného týmu? Přidejte se k nám a využijte Vaše komunikační a organizační schopnosti v rámci podpory prodejního týmu ve společnosti s největším integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. Hledáme aktivní, samostatnou, příjemnou osobu, která se nebojí komunikovat.

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:

• Hlavní náplní je oslovování živnostníků a firem za účelem plánování schůzek - nejedná se o prodej po telefonu
• Administrativní podpora týmu ve firemním segmentu
• Práce s databází stávajících zákazníků v rámci daného regionu
• Vyhodnocení provedených telefonátů a zaznamenání do interního systému
• Pravidelný reporting

CO MÁ A UMÍ TEN/TA, KOHO HLEDÁME:
• Kvalitní komunikační schopnosti (slovní obratnost, neostýchavost, asertivitu)
• Příjemný a zároveň zřetelný hlas
• Výhodou (ne podmínkou) je praxe z call centra a prodejní dovednosti
• Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, internet)
• Schopnost individuální práce, improvizace a rychlé reakce, organizační dovednosti

CO ZA TO:

• Velmi zajímavé a motivující finanční ohodnocení skládající se z fixní části a z bonusové složky
• Flexibilní pracovní doba
• Smlouvu na HPP
• Zaměstnanecké benefity - 25 dnů dovolené, stravenky, Multisport karta, zaměstnanecké slevy na služby a produkty - neomezené volání či slevy pro rodinu a kamarády, zvýhodněný internet na doma, O2 TV a další

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Petra Hanáková
Za Brumlovkou 266/2
140 22  Praha-Michle
Česká republika