Detail pozice

Konzultant výpovědního oddělení

Hledáme kolegy, kteří nám pomohou pečovat o naše zákazníky. Jste bezprostřední, ale trpěliví zároveň a baví Vás povídat si s lidmi? Skvělé! Pojďte svého koníčka využít po profesionální stránce a pomozte našim zákazníkům s co nejvhodnějším nastavením jejich služeb.

Jak vypadá pracovní den u nás?

• Většinu dne Vám zaberou příchozí hovory od zákazníků, kteří potřebují individuální nabídku a řešení aktuálně nastavených služeb.
• Pracujete ale i s interními systémy a zvládáte základní administrativu.
• Zodpovídáte za péči a zvyšování spokojenosti zákazníků.

Co u Vás hledáme?

• Profesionální jednání a empatii v mezilidském kontaktu.
• Měli byste rádi a výborně mluvit, umět se ptát a naslouchat.
• Proaktivní myšlení se zaměřením na řešení individuálních požadavků zákazníka.
• Schopnost pracovat s počítačem se základní orientací v MS Office a běžnou znalost internetu.

Co pro Vás máme my?

• Motivující mzdové ohodnocení – fixní mzda 19.000 Kč + provize v neomezené výši + bonus pro nováčka v hodnotě 3.000 Kč po dobu 3 měsíců . Průměrná mzda včetně provizí je 21.000 Kč – 29.000 Kč, ti nejvýkonnější i více než 30 000 Kč.
• Víme, že začátky jsou těžké. Dostanete od nás maximální podporu, kvalitní zaškolení a péči ze strany našich trenérů i nadřízeného.
• Šanci posunout se na kariérním žebříčku výš. Víte, že všichni vedoucí, trenéři a manažeři začínali na stejné pozici?
• Kompletní nabídku benefitů naleznete zde: https://www.chcidoo2.cz/wp-content/uploads/2016/05/170615_HR-brozura_benefity.pdf

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Jiřina Štorková