Detail pozice

Pracovník zákaznické podpory (m/ž) - O2 IT Services

O2 IT Services je součástí celé rodiny O2 a má na starost správu, vývoj i integraci interní a externích projektů.
V současné době hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovníka zákaznické podpory. Tato pozice zahrnuje z jedné strany komunikaci se zákazníky, která probíhá především přes specializované systémy nebo email, případně telefonicky a ze strany druhé s programátorským týmem při řešení problémů a chyb nahlášených zákazníky.
Seznam všech benefitů najdete na zde: https://od.o2.cz/Benefity-O2-ITS

Vaše budoucí práce:

• Příjem zákaznických incidentů a požadavků
• Prvotní analýza a doplěnění incidentů a požadavků o informace ulehčujcí řešitelskému týmu řešení
• Převzetí a ověření vyřešených incidentů a požadavků před jejich předáním zákazníkovi
• Dohled nad dodržováním termínů plynoucích z uzavřených smluv s pomocí nástroje pro zadávání a evidenci požadavků
• Spolupráce při realizaci vývoje SW pro klienty – tvorba testovacích scénářů a příruček
• Komunikace se zákazníky probíhá především emailem případně telefonicky.

Co u Vás hledáme:

• Předchozí práce v oboru zákaznické péče výhodou, přesto vítáme i čerstvé absolventy.
• Pečlivost a schopnost učit se novým věcem.
• Schopnost pochopit procesy, které systémy dodávané zákazníkům řeší
• Pokud se chcete před námi vytáhnout, stačí, pokud máte zkušenosti s vývojem software nebo jeho provozem

Informace o pozici

Místo pracoviště

Uherské Hradiště

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Lucie Krčmová