Detail pozice

Service Desk Specialista (m/ž) - O2 IT Services

O2 IT Services je součástí celé rodiny O2 a má na starost správu, vývoj i integraci interní a externích projektů.

V současné době hledáme do našeho tříčlenného týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Service Desk. Tato pozice je především o komunikaci se zákazníky a dodavateli, která probíhá především přes email, případně telefonicky.

Seznam všech benefitů najdete na zde: https://od.o2.cz/Benefity-O2-ITS

Vaše budoucí práce:

• Mezi hlavní činnosti této práce patří Monitoring IT systémů v dohledových systémech, příjem, klasifikace a řešení zákaznických incidentů a požadavků nebo řízená distribuce požadavků expertním týmům.
• Komunikace se zákazníky probíhá především emailem, přes aplikace, případně telefonicky.
• Zpracování ticketů probíhá v systémech OTRS, Nagios, OpsView a CastleRock.

Důležitou součásti je i péče o zákazníka včetně: podpora uživatelských přístupů a znalostní databáze, školení.

Co u Vás hledáme:

• Předchozí práce v oboru zákaznické péče výhodou, přesto vítáme i čerstvé absolventy.
• Pečlivost a učit se novým věcem.
• Pokud se chcete před námi vytáhnout, stačí, pokud máte povědomí o ITIL procesech a ISO/IEC standardech relevantních pro IT služby nebo jinou zajímavou certifikaci.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Za Brumlovkou 266/2, 140 00  Praha-Michle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Lucie Krčmová