Detail pozice

Service desk - Level 1 (m/ž)

O2 IT Services je součástí celé rodiny O2 a má na starost správu, vývoj i integraci interní a externích projektů.

V současné době hledáme do našeho tříčlenného týmu nového kolegu na pozici Service Desk. Tato pozice je především o komunikaci se zákazníky a dodavateli, která probíhá především přes email, případně telefonicky.

Jedná se o dvousměnný provoz, tedy PO - PA 7 – 15:30 / 9:30 – 18h

Vaše budoucí práce:

• Komunikace se zákazníky a dodavateli společnosti
• Kontrola příchozích IT požadavků a předávání na kolegy a externí firmy k řešení
• Důraz na dodržování termínů, kontrola SLA
• Práce v tiketovacím systému
• Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Co u Vás hledáme:

• Znalost standardních kancelářských aplikací (M/S Windows/MS Office)
• Výborné komunikační schopnosti
• Schopnost práce pod tlakem zákaznická orientace

Výhodou:
• Práce v tiketovacím systému
• Praxe v oblasti zákaznického servisu nebo HelpDesk – výhodou

Co pro Vás máme my:

Nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí IT společnosti s možnosti dalšího karierního růstu buď v odborné, nebo manažerské větvi.
Motivující platové ohodnocení včetně půlročního bonusu v závislosti na výkonu práce.

O2 IT Services ale také nabízí širokou škálu dalších benefitů, od zvýhodněných tarifů pro volání až pro 5 SIM, O2 TV a domácího internetu, nebo příspěvek na připojištění až po stravenky, slevu na pohonné hmoty, 25 dnů dovolené a 2 dny zdravotního volna.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Za Brumlovkou 266/2, 140 00  Praha-Michle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (základní)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: vozíčkáři, ostatní.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Lucie Krčmová