Detail pozice

Samostatná účetní

O2 IT Services je součástí celé rodiny O2 a má na starost správu, vývoj i integraci interní a externích projektů.

Vaše práce:

-vystavování a zaúčtování daňových dokladů na základě podkladů
-zaúčtování přijatých daňových dokladů a kontrola jejich formální správnosti
-spolupráce s finanční asistentkou při zadávání přijatých daňových dokladů do schvalovacího systému
-účtování drobných výdajů (pokladna, platební karty)
-kontrola a kompletace cestovních příkazů ve schvalovacím systému
-práce s bankovní aplikací (stahování a účtování bankovních výpisů, příprava příkazů k úhradě - CZK, EUR, USD měna)
-výpočet a zaúčtování stravného
-spolupráce s týmem controllingu

Co od Vás očekáváme:

-minimálně 4 roky praxe na pozici samostatné účetní
-komplexní znalosti účetních a daňových předpisů
-částečná znalost IFRS výhodou
-ukončené SŠ/VŠ ekonomické vzdělání
-dobré komunikační schopnosti, týmová spolupráce,
-PC dovednosti - MS Office, zejména Excel na vyšší uživatelské úrovni, znalost SW Navision výhodou
-odolnost vůči stresu v dynamickém prostředí

Co pro Vás máme my:

O2 IT Services ale také nabízí širokou škálu dalších benefitů, od zvýhodněných tarifů pro volání až pro 5 SIM, O2 TV a domácího internetu, nebo příspěvek na připojištění až po stravenky, slevu na pohonné hmoty, 25 dnů dovolené a 2 dny zdravotního volna.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Argentinská 1610/4, 170 00  Praha-Holešovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Blanka Potáčková
Za Brumlovkou 2 2/266
140 22  Praha-Michle
Česká republika