Detail pozice

IT Change Manager

Vaše budoucí práce:

•Koordinace releasů společně s řešiteli a zadavateli
•Znalost procesu release management a deployment management
•Zodpovědnost za hladký průběh dodávky Releasu v požadovaných termínech a kvalitě, s přiměřenými náklady a riziky
•Rozhodování o rozsahu výstupů a úkonů podle charakteru Release, při zachování všech kroků procesu Release management a mandatorních úkonů a výstupů
•Schvalování instalací a připravenost celého balíčku na produkční prostředí a zajišťování ověřování nasazených změn v produkci
•Napomáhání aktivně řešit problémy v průběhu dodávky releasu
•Příprava a finalizace Release plánu, na základě dodaných dílčích vstupů od zadavatelů (business roadmapa aj.)
•Zodpovědnost za poskytování klíčových informací zúčastněným osobám
•Koordinace různorodých zdrojů potřebných pro zdárné nasazení Releasu (Business, externí dodavatelé, projekty, aj)
•Monitoring vzájemné provázaností jednotlivých požadavků pro případné úpravy termínu dodávek v rámci jednotlivých release
•Udržení obsahu release pro potřeby zpracování deployment planu
•Definice potřebných kapacit pro podporu release, revize s dodavatelem a zajištění objednávky
•Zajištění komunikační matice na podporu release a zpětné vazby na poskytnuté služby
•Ukončování Release aktivit (pohotovosti, odstávky apod..)
•Příprava release report (komunikace klíčových bodů každého release, statistiky, opatření, apod.)
•Další ad-hoc úkoly související s hlavními odpovědnostmi této pracovní pozice, zadané přímým nebo jiným odpovědným manažerem, odpovídající znalostem a zkušenostem pracovníka

Co u Vás hledáme:

Požadujeme znalosti a zkušenosti s pracovními nástroji JIRA, Confluence, MS Office, ACD
• Očekáváme od Vás, že máte schopnost efektivně zvládat konflikty a vyjednávat
• Dokážete koordinovat aktivity ve větším počtu účastníků a dovedete je k tvorbě dokumentace
• Hledáme kolegu/yni, který/á má zkušenosti s řízením změn v oblasti IT
• Preferujeme, pokud máte zkušenost s projektovým a procesním řízením (ITIL)
• Rádi bychom do týmu přijali člověka, který umí dělat samostatná rozhodnutí, je pečlivý/á a dokáže dotáhnout věci do konce
• Pokud jste již pracoval/a na realizaci projektů ve spolupráci s externím dodavatelem, hledáme právě Vás
• Musíte být schopný/á řídit dodávky v prostředí s výrazným zastoupením outsourcingu
• Na této pozici také využijete své analytické myšlení
• Máte tah na branku – dodáte vše v očekávaném čase

Co pro Vás máme my:

Mezi naše nejoblíbenější benefity patří příspěvek na pracovní mobilní telefon dle vlastního výběru až do výše 7 200 Kč nebo cafeterie s 18 000 body.

O2 ale nabízí širokou škálu dalších benefitů, od zvýhodněné O2 TV a domácího internetu, jazykových kurzů, nebo příspěvek na připojištění až po stravenky, 25 dnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.

Seznam všech benefitů najdete na zde: https://od.o2.cz/prehled-benefitu

Informace o pozici

Místo pracoviště

Za Brumlovkou 266/2, 140 00  Praha-Michle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Blanka Potáčková
Za Brumlovkou 2 2/266
140 22  Praha-Michle
Česká republika