Detail pozice

Service Desk Operátor - O2 IT Services

Vaše budoucí práce:

• Zajištění jednotného kontaktního místa pro ICT zákaznická řešení a služby
• Náběr zákaznických požadavků, jejich analýza, klasifikace, řešení nebo předání na řešitele, komunikace se zákazníky - ověření řešení a uzavření požadavků
• Dohled SLA lhůt pro všechny řešené požadavky
• Péče o zákazníka – školení, podpora oprávněných uživatelů, správa účtů a přístupů, správa inventory služeb
• Správa vnitřní a zákaznické znalostní databáze
• Reporting služeb – statistiky, plnění SLA, ad hoc reporting
• Podílet se na zajištění a neustálém zlepšování kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků
• Spolupráce s ostatními provozními týmy, především na druhé úrovni podpory v oblasti infrastruktury i aplikací
• Spolupráce se servisními manažery příslušných služeb

Co u Vás hledáme:

• Odpovídající SŠ vzdělání
• Předešlá praxe v informačních technologiích a zájem o danou oblast
• Schopnost efektivně komunikovat, vyjednávat a argumentovat dovnitř firmy a se zákazníkem
• Angličtina – minimálně základní schopnost komunikace a chtíč se dále vzdělávat
• Flexibilita a inovace
• Týmový hráč

Požadované odborné znalosti a zkušenosti:
• Obdobná praxe na pracovišti podobného typu (Service Desk, Call Centrum)
• Praktická znalost ITSM procesů (především v oblasti L1 a péče o zákazníky) a ITSM nástrojů
• Znalosti IT technologií – infrastruktura, cloudové služby, standardní aplikace, podnikové aplikace
• Základní povědomí o ISO/IEC standardech relevantních pro IT služby, především 20000-1
Výhodou
• Certifikace ITIL nebo jiného procesního modelu ITSM

Co pro Vás máme my:

• Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí IT společnosti
• Pozici s výraznou možností ovlivnit kvalitu služeb a zákaznickou spokojenost
• Možnost dalšího karierního růstu buď v odborné, nebo manažerské větvi
• Zaměstnání ve stabilní rostoucí společnosti se zajímavým portfoliem zákazníků
• Motivující platové ohodnocení
• Týden dovolené navíc
• 2 dny "sick days"
• Škálu zvýhodněných služeb a produktů společnosti O2
(slevy na O2 TV, zvýhodněná volání až pro 5 SIM karet, O2 Active, internet O2 apod.)
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na dovolenou
• Slevu na pohonné hmoty
• Motivační odměna
• Stravenky

Informace o pozici

Místo pracoviště

Argentinská 1610/4, 170 00  Praha-Holešovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Lucie Krčmová