Detail pozice

Service Desk Operátor

Vaše budoucí práce:

• Zajištění jednotného kontaktního místa pro ICT zákaznická řešení a služby
• Náběr zákaznických požadavků, jejich analýza, klasifikace, řešení nebo předání na řešitele, komunikace se zákazníky - ověření řešení a uzavření požadavků
• Dohled SLA lhůt pro všechny řešené požadavky
• Péče o zákazníka – školení, podpora oprávněných uživatelů, správa účtů a přístupů, správa inventory služeb
• Správa vnitřní a zákaznické znalostní databáze
• Reporting služeb – statistiky, plnění SLA, ad hoc reporting
• Podílet se na zajištění a neustálém zlepšování kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků
• Spolupráce s ostatními provozními týmy, především na druhé úrovni podpory v oblasti infrastruktury i aplikací
• Spolupráce se servisními manažery příslušných služeb

Co u Vás hledáme:

• Požadujeme předešlou obdobnou praxi v informačních technologiích na pracovišti podobného typu (Service Desk, Call Centrum)
• Pro tuto pozici je důležitá praktická znalost ITSM procesů (především v oblasti L1 a péče o zákazníky) a ITSM nástrojů
• Očekáváme od Vás znalosti IT technologií – infrastruktura, cloudové služby, standardní aplikace, podnikové aplikace
• Musíte být schopný/á efektivně komunikovat, vyjednávat a argumentovat dovnitř firmy a se zákazníkem
• Může se stát, že občas ke své práci využijete i angličtinu, takže by bylo dobré mít jí alespoň na komunikativní úrovni
• Důležité je, abyste měl/a zájem o danou oblast a byl/a týmový hráč. Oceníme Vaší flexibilitu a smysl pro inovace
• Uvítáme, pokud máte základní povědomí o ISO/IEC standardech relevantních pro IT služby, především 20000-1
• Výhodou může být certifikace ITIL nebo jiného procesního modelu ITSM

Co pro Vás máme my:

• Nabízíme Vám zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí IT ve stabilní rostoucí společnosti se zajímavým portfoliem zákazníků
• Jde o seniorní pozici s výraznou možností ovlivnit kvalitu služeb a zákaznickou spokojenost
• U nás máte možnost dalšího karierního růstu buď v odborné, nebo manažerské větvi
• Čeká Vás motivující platové ohodnocení, týden dovolené navíc a 2 dny "sick days"
• Můžete si také vybrat ze široké škály zvýhodněných služeb a produktů společnosti O2 (slevy na O2 TV, zvýhodněná volání až pro 5 SIM karet, O2 Active, internet O2 apod.)
• Dostanete od nás příspěvek na penzijní připojištění a příspěvek na dovolenou
• Využít můžete také slevu na pohonné hmoty a stravenky

Informace o pozici

Místo pracoviště

Za Brumlovkou 266/2, 140 00  Praha-Michle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Lucie Krčmová