Detail pozice

Administrativní pracovník/ice pro klientské centrum

Jsme firma, kterou všichni dobře znáte. Již dlouhá desetiletí pomáháme lidem v ČR být v kontaktu s rodinou a přáteli, a objevovat úžasný digitální svět. Spokojenost zákazníků je naším společným zájmem.

Na oddělení administrativní podpory se staráme o zajištění klientských požadavků, a díky výborně vyladěné spolupráci s techniky garantujeme hladký průběh jejich vyřízení.

Jak si práci u nás můžete představit:

- Na základě podepsaných smluv od klientů zadáváme objednávky do PC. Nejčastěji se jedná o zřízení internetu, O2 TV, mobilních tarifů či pevné linky.
- K zapojení internetu je v některých případech nutná návštěva technika, proto našim klientům voláme, abychom se sjednotili na vhodném termínu.
- Občas se také stane, že klient zapomene vyplnit některé nezbytné údaje v objednávce, proto je nejrychlejší mu zatelefonovat a doptat se, na co je třeba.
- Zpracováváme všechny změny v nastavení služeb, odbavujeme objednávky z našeho e-shopu, a kromě telefonátů s klienty vyřizujeme i e-mailovou komunikaci s nimi.
- Stohy papírů zde nehromadíme. Máme moderní pracovní prostředí, a proto i veškeré administrativní práce probíhají online na PC.

Spolupráci si domluvíme, pokud:

- Chcete se s námi podílet na klientské spokojenosti, jste důslední a spolehliví.
- S jistotou běžného uživatele zvládnete nenáročnou práci na počítači.
- Není vám cizí komunikace s lidmi, rádi píšete e-maily, ovládáte pravopis a zvládnete vyřídit i pár telefonátů.
- Kolektiv vidíte jako příležitost najít nové přátele a třeba i tým pro mimopracovní aktivity (bowling, kulečník, laser game,...).

Jak si s námi domluvíte schůzku?

- Zavolejte, napište SMS, e-mail, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis.
- Nabídneme vám vhodný termín náborového setkání.
- Na schůzce si představíme volné pracovní pozice v O2, vyzkoušíte si práci konzultanta v různých situacích, máme pro vás připravenou i prohlídku budovy, a v závěru probereme už konkrétní možnosti vašeho uplatnění.
- O tom, zda se setkala naše očekávání (pro vás zajímavá práce, pro nás ideální kandidát), si můžeme povědět rovnou, nebo si zavolat později.
- Případný úspěch si následně potvrdíme, domluvíme detaily spolupráce, a pak se nezbývá než těšit na první den uvítacího školení! :-)

S námi získáte:

- Fixní mzdu 16 500 Kč + bonusy.
- Benefity v minimální hodnotě 18 000 bodů/rok a je jen na vás, na co je chcete čerpat.
- 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna a 5 dní neplaceného volna pro dostatek relaxu.
- Příspěvek na mobilní telefon až do výše 7 200 Kč, který můžete čerpat každé 2 roky.
- Neomezené volání, internet a SMS, dáme vám i výhodné tarify pro rodinu a kamarády.
- Zvýhodněný internet na doma, O2 TV a další O2 služby.
- Gastro Pass kartu se stravným v hodnotě 105 Kč/den (65 Kč hradí zaměstnavatel).
- Exkluzivní nabídku operativního leasingu vozidel Škoda s výraznou slevou – např. nová Škoda Fabia s parkovacími senzory, klimatizací a rádiem již od 1 649 Kč měsíčně.
- To není vše! Na kompletní nabídku benefitů mrkněte zde: https://www.chcidoo2.cz/wp-content/uploads/2016/05/170615_HR-brozura_benefity.pdf

Máte nějaké dotazy? Volejte nebo pište SMS na číslo: 776 800 044

Informace o pozici

Místo pracoviště

Masarykovo náměstí 2655, 530 02  Pardubice-Zelené Předměstí, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Mzda

16500-21500 Kč/měsíc

Požadované vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Požadované jazyky

Čeština (výborná)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Kateřina Metelková
Masarykovo náměstí 2655
530 02  Pardubice
Česká republika