Detail pozice

Administrativní pracovník/ice pro klientský servis

Jsme firma, kterou všichni dobře znáte. Již dlouhá desetiletí pomáháme lidem v ČR být v kontaktu s rodinou a přáteli, a objevovat úžasný digitální svět. Spokojenost zákazníků je naším společným zájmem.

Na oddělení administrativní podpory se staráme o zajištění klientských požadavků, a díky výborně vyladěné spolupráci s techniky garantujeme hladký průběh jejich vyřízení.

Jak si práci u nás můžete představit:

- Na základě podepsaných smluv od klientů zadáváme objednávky do PC. Nejčastěji se jedná o zřízení internetu, O2 TV, mobilních tarifů či pevné linky.
- K zapojení internetu je v některých případech nutná návštěva technika, proto našim klientům voláme, abychom se sjednotili na vhodném termínu.
- Občas se také stane, že klient zapomene vyplnit některé nezbytné údaje v objednávce, proto je nejrychlejší mu zatelefonovat a doptat se, na co je třeba.
- Zpracováváme všechny změny v nastavení služeb, odbavujeme objednávky z našeho e-shopu, a kromě telefonátů s klienty vyřizujeme i e-mailovou komunikaci s nimi.
- Stohy papírů zde nehromadíme. Máme moderní pracovní prostředí, a proto i veškeré administrativní práce probíhají online na PC.

Spolupráci si domluvíme, pokud:

- Chcete se s námi podílet na klientské spokojenosti, jste důslední a spolehliví.
- S jistotou běžného uživatele zvládnete nenáročnou práci na počítači.
- Není vám cizí komunikace s lidmi, rádi píšete e-maily, ovládáte pravopis a zvládnete vyřídit i pár telefonátů.
- Kolektiv vidíte jako příležitost najít nové přátele a třeba i tým pro mimopracovní aktivity (bowling, kulečník, laser game,...).

Jak si s námi domluvíte schůzku?

- Zavolejte, napište SMS, e-mail, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis.
- Nabídneme vám vhodný termín náborového setkání.
- Na schůzce si představíme volné pracovní pozice v O2, vyzkoušíte si práci konzultanta v různých situacích, máme pro vás připravenou i prohlídku budovy, a v závěru probereme už konkrétní možnosti vašeho uplatnění.
- O tom, zda se setkala naše očekávání (pro vás zajímavá práce, pro nás ideální kandidát), si můžeme povědět rovnou, nebo si zavolat později.
- Případný úspěch si následně potvrdíme, domluvíme detaily spolupráce, a pak se nezbývá než těšit na první den uvítacího školení! :-)

S námi získáte:

- Fixní mzdu 16 500 Kč + bonusy.
- Benefity v minimální hodnotě 18 000 bodů/rok a je jen na vás, na co je chcete čerpat.
- 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna a 5 dní neplaceného volna pro dostatek relaxu.
- Příspěvek na mobilní telefon až do výše 7 200 Kč, který můžete čerpat každé 2 roky.
- Neomezené volání, internet a SMS, dáme vám i výhodné tarify pro rodinu a kamarády.
- Zvýhodněný internet na doma, O2 TV a další O2 služby.
- Gastro Pass kartu se stravným v hodnotě 105 Kč/den (65 Kč hradí zaměstnavatel).
- Exkluzivní nabídku operativního leasingu vozidel Škoda s výraznou slevou – např. nová Škoda Fabia s parkovacími senzory, klimatizací a rádiem již od 1 649 Kč měsíčně.
- To není vše! Na kompletní nabídku benefitů mrkněte zde: https://www.chcidoo2.cz/wp-content/uploads/2016/05/170615_HR-brozura_benefity.pdf

Máte nějaké dotazy? Volejte nebo pište SMS na číslo: 776 800 044

Informace o pozici

Místo pracoviště

Masarykovo náměstí 2655, 530 02  Pardubice-Zelené Předměstí, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Mzda

16500-20000 Kč/měsíc

Požadované vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Požadované jazyky

Čeština (výborná)

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

O2 Czech Republic a.s.
Kateřina Metelková
Masarykovo náměstí 2655
530 02  Pardubice
Česká republika